Bestelling en levering

Kan ik de producten ook komen bekijken?
Voor serieuze geïnteresseerden bestaat de mogelijkheid een afspraak te maken om te komen bezichtigen. Neemt u hiervoor contact op via de mail

Wat zijn de verzendkosten?
Alle verzendkosten zijn inclusief de aanschafprijs. Zo voorkomen wij dat u bij afrekenen geconfronteerd wordt met onverwachte kosten.

Postnl
Alle bestellingen worden verzonden met Postnl

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Binnen Nederland en België streven we naar een levertijd binnen 5 werkdagen. Heb je een afleveradres buiten Nederland of België? Dan is je artikel langer onderweg. Deze tabel geeft een indicatie.

Aruba 6 11
Australia 8 14
Austria 6 7
Belgium 5 5
Bonaire, Sint Eustatius and Saba 6 11
Brazil 8 18
Bulgaria 6 8
Canada 7 14
China 7 18
Croatia 7 11
Curaçao 6 11
Cyprus 6 10
Czech Republic 5 8
Denmark (excl. Faroe Islands and Greenland) 4 6
Estonia 6 8
Finland 6 8
France 4 6
Germany 4 5
Greece 6 10
Hong Kong 7 10
Hungary 5 8
India 8 13
Indonesia 8 13
Ireland 5 7
Israel 6 9
Italy 5 9
Japan 6 10
Kosovo 9 12
Latvia 6 8
Lithuania 6 8
Luxemburg 4 5
Malta 7 10
Netherlands 5 5
New Zealand 8 12
Norway 6 10
Philippines 10 18
Poland 5 8
Portugal 5 8
Romania 6 8
Russia 10 13
Singapore 6 9
Slovakia 5 8
Slovenia 5 8
South Africa 10 13
South Korea 10 18
Spain 5 8
Sweden 4 7
Switzerland 5 8
Taiwan 8 12
Thailand 8 12
Turkey 7 15
Ukraine 12 15
United Kingdom 4 6
United States 6 10
Vietnam 10 18

* Wanneer het afleveradres buiten de Europese Unie betreft, bijvoorbeeld in het Verenigd Koninkrijk, houdt er dan rekening mee dat er eventueel extra kosten betaald moeten worden bij ontvangst. Het gaat dan om inklaringskosten, belasting en/of invoerrechten. Houdt u er tevens rekening mee dat de douane tot mogelijke vertraging kan zorgen
** De levertijd word aangeduid in werkdagen. Dat betekent maandag tot en met vrijdag.

Waar is mijn bestelling?
Je kunt je pakket altijd blijven volgen met de track-and-tracecode die je hebt ontvangen per e-mail. Wanneer je dit bericht nog niet ontvangen hebt, kan het zijn dat dit bericht in je spam inbox terecht is gekomen of dat je bestelling nog niet onderweg is.

Waarom heb ik geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling?
Het komt wel eens voor dat de bevestigingsmail in je spam box terecht is gekomen, voor de zekerheid kun je dit nog even nagaan. Wanneer je meer dan 30 minuten geleden hebt besteld en je hebt geen bevestiging per mail ontvangen, neem dan contact op met ons

Betalen en retourneren

Betalen
Welke betaalmethoden accepteert Rembrandt Etchings’ webshop?
In onze webshop kun je gebruik maken van verschillende betaalmethoden, namelijk iDEAL, Credit Card en Paypal. Welke methode je ook kiest, je betaalt altijd veilig.

Retourneren
Wil je een ets retourneren? Geen enkel probleem, voor de bestellingen geldt een retourmogelijkheid van 14 dagen. Deze termijn gaat in vanaf het moment dat je de bestelling in ontvangst hebt genomen. Mocht je een beschadigd product hebben ontvangen, neem dan eerst contact op met onze klantenservice via e-mail service@rembrandt-etchings.nl
Zodra we de retourzending in goede conditie hebben ontvangen, zullen we uiterlijk binnen 14 dagen het verschuldigde aankoopbedrag en de verzendkosten terugbetalen. De creditering zal worden voldaan met hetzelfde betaalmiddel waarmee je ons betaald hebt. De portokosten voor de retourzending worden niet vergoed.

Hoe stuur ik mijn bestelling of een gedeelte van mijn bestelling retour?
Stap 1. Controleer of je nog binnen de retourperiode valt van 14 dagen (na ontvangst van je bestelling).
Stap 2. Heb je de originele doos nog? Verpak dit product dan in deze doos inclusief de opvulling. Mocht je hier niet meer over beschikken is een andere doos ook prima. Verpak het goed. Rembrandt-etchings is niet verantwoordelijk voor beschadigingen opgelopen tijdens het retourtraject
Stap 3. Vermeld de onderstaande adresgegevens op je pakket:
Rembrandt-etchings.nl
 Radioweg 28-1, 1098NH, Amsterdam,
The Netherlands
Stap 4. Lever je pakket af bij de gewenste postbezorger. De portokosten voor het retour sturen van je pakket worden niet vergoed. Kies je voor een pakket met track en trace? Bewaar dan het verzendbewijs goed, of maak hier voor de zekerheid een foto van. Dit is het bewijs dat je je pakket retour gezonden hebt. Mocht het pakket kwijt raken in de post, kunnen we meer voor je betekenen wanneer je dit bewijs hebt.



By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. More Information

The cookie settings on this website are set to 'allow cookies' to allow you the best browsing experience.If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click on "Accept" below then you are agree with these settings.

Close